11 Şubat 2012

Hediye Kırkyama Örtüsünü Tamamladım

Bu Kırkyama örtüsü sevgili anneannemize hediye gelmiş, ama arka yüzü tamamlanmamış halde. Anneannemiz elinde dikmeye çalışıyordu. Diktiği arka yüzünün pek uymadığı söylenince, bende eğer isterse tamamlayacağımı söyledim, çok sevindi.
keşke biraz daha muntazam dikilseymiş...arka yüzü için artık parçaları ( ki artık demeye şahit ister ) , önce onları makasla düzelttim, sonra makine dikişi geçtim.
Yastık kılıfı dikmeye planlıyordum kısmet anneanneyemiş :)



 
ön kısmını elimde teğelledim, sonra ( içime sinsin diye) çima dikişiyle tamamladım :)

2 yorum:

Noblesse dedi ki...

ellerine sağlık Emizacım, ben de patchworku severim ama böyle büyük parçalara cesaretim yok, ellerine sağlık, anneanneni mutlu da etmiş oldun:)))

emiza dedi ki...

Kendi Anneannemi tanımayı çok isterdim,ama maalesef Annem kırkını çıkmadan vefat etmiş.Eşimin anneannesi:)

o kadar marifetlisin ki noblessem, büyük parçaları sen hayli dikersin...ben arkandayım, destekcinim :)