2 Haziran 2011

Düğün Süprizi 2 'Hediye kutusu'

Güzel gelinimizi ve yakışıklı  damadımızı ödüllendirelim diye düşündüm.




 
Koliyi güzelce güllü kağıtla kapladım.Yeğenim Selin sağolsun tesa bantlarını kesti, assistanım oldu:)  oyuncak plastik meyve ve sebzeyi önce iğneyle deldim sonra mutfak önlüğün üzerine teyelledim ayrıca, çarşıdan chef yazılı aşçı şapkası aldım . Bebek eşyalarını beyaz kalp şeklindeki şemsiyeye bağladık. Toz temizleyicisine bez ve bulaşık süngeri bağladım.Merdaneyi ve diğer eşyaları güzelce tek tek sardık.Zor açılsın diye kat kat sarmaladık hepsini. En son numaralandırdık..Ablamdan açtıklarını damadın eline tutuşturmasını söyledik.Elmayıda sona sakladık.Ayva biraz ayıba kaçar diye elmayı tercih etim.Bir elmanın yarısı ,biri sensin biri ben :)Canlarım benim yaa çok mutluydular paketi açarken :)İyi ki de hazırlamışşım:)




    

Hiç yorum yok: