30 Aralık 2010

Aldığım Hediyeler ( Aynur Hanım : TEŞEKKÜRLEEER)

Hediyemi bugün almış oldum.Heyecandan elim ayağıma dolandı.Hemen fotoğraf makinesini kaptım hem paketi açtım hem de fotoğraf çektim.Paketin ilk ambalajı, poşedin üzerinde yazıyı okuyunca gülümsedim.Hoşuma gitti üzerinde 'touch me ' yani dokun bana yazıyordu : ) içinden titizlikle işlenmiş lale desenli deri runner, turuncu kahverengi yemeni ve 1 sayfa mektup çıktı.Çok sevindim birden duygulandım.El emeği göznuru olan bu hediyeler beni çok sevindirdi. Hemen sıcağı sıcağına etkinlik arkadaşımı (Aynur Hanımı) aradım. Çok sevecen içtenlikle karşıladı teşekkürümü.Tekrar ellerine sağlık arkadaşım iyi ki varsın.Mutlu yıllar!!!









4 yorum:

Hülya dedi ki...

Çok ciciler. Sevgiler Hülya

Hülya dedi ki...

bu ara arkadaşım izle buttonunu solda alttan sağ üste alırsan herkes daha kolay bulur ve seni izleyebilir. Hülya

Adsız dedi ki...

elerine saglıkkk;)

Filiz dedi ki...

ne kadar güzel şeyler yapmışsınız..hepsini çok beğendim..takipteyim..bana da beklerim.. filizinevi