13 Şubat 2015

Eşime Slayt


Bazen hayatınızda bir dönem noktası olur..
Size kendinizin değil, başka birinin hayatını yaşıyorsunuz gibi gelir.
Tepetaklak hiç düşünmediğiniz bir dönemde, bir bölümde bulursunuz kendinizi. Sizi içine o kadar sürükler ki; istem dışı sevdiklerinizi de içine çeker.

Özetle : Kanserle hayat yaşamak zor; ama inanın şükrediyorum halime çünkü zorun zorları da var gözlemlediğim.

Madem Sevgililer günü geldi bende Sizi sevdiğimi söylemeyi; kendime borç bildim. Kanserin bana öğrettiği bazı şeyleri ertelememek :)

Bana bu süreçte destek olan herkese, aileme, akrabalarıma, arkadaşlarıma, kardeşlerime ve okurlarıma teşekkür ederim.
Bana güç ve kuvvet verdiniz.Size müteşekkirim..




Hele biri var ki; her daim yanımda benimle gülen, birlikte ağlayan, acılarımı paylaşan, Canım vefalı Eşim.
 Benimle bu yolculukta yorulan ama yılmayan, seven ve koruyan, cesur yürekli hayat Arkadaşım; sana karşı borçlandım biliyorum :)

Beni beti benzim beyaz sarı, ilaç koktuğumda, kirpiksiz kaşsız kel olduğumda bile sevdin.

 İyi ki varsın bende Seni Seviyorum !


Sevgilerimle ...

4 yorum:

Noblesse dedi ki...

mutluluğunuz daim olsun inşallah, sevginiz hiç eksilmesin:)))

emiza dedi ki...

Sağol canım benim..İnşallah cümlemizin :)

berry dedi ki...

çok tatlısınız allah hiç ayırmasın sizi :) hep güzel günler yaşayın birlikte varlığınız birbirinize güç versin :)

emiza dedi ki...

inşallah canım benim çok teşekkür ederim :)