29 Eylül 2014

Keçe Aplikeli Boneler 'Kızlar için' /Felt Applique Leucaemia Bonnets for Girls



Herkese Merhaba

Daha öncesi bu yazımda paylaşmıştım.
Dikiş malzemesi ve hediye eşarp aldığım yerden bone sordum.
Sağ olsun Beyefendi hangi renk olsun dedi..Bende 10 adet alacağımı ve süsleyerek lösemili çocuklara armağan edeceğimi söyledim, 5 kız 5 erkek için renk seçtik.
Sonra beyefendi arkadaşıyla birlikte ' Abla beş renk daha seçin .Bu da kardeşlerimize bizden hediyemiz olsun dediler.' Çok duygulandım, sevindim, hem fiyatını yarıdan verdi çok mahcup oldum ...artık bone sayısı 15 oldu. Çok teşekkür ettim, Allah ( c.c) sizden razı olsun dedim :)



öncelikle hepsini yıkadım ve kuruttum




sonra da uç kısımlarını içine kıvırdım ve diktim


bazen overlok yerlerini bile elimle diktim, dikişi tam tutmadığı için


uç kısımların önden ve arkadan görünümü



keçeden hazırladığım motifler :)






kalp motifli 





cupcake ( ablam güzel yapar: )


beni güzel yorumuyla yanlız bırakmayan
sevgili blog arkadaşım berry 'e- logosu çilek :)


çilekli (çekirdeklerini kum boncukla işledim)



kirazlı (kiraz mevsimi jeneriği aklımdan çıkmıyor :)



uğur böceği ( daha önce yeleğe kullanmıştım)


biraz yamuk yumuk ama olsun 


elma motifli
arkadaşım Halece tasarımlar  kulakların çınlıyor mu ? 
- logosu elma da :)



karpuzlu

bazı bonelerde kumaş katında solmalar var :( 




dondurmalı ( ailece bayılırız )


sıra erkek bonelerde.Umarım en kısa zamanda bitirir teslim edebilirim :) 



beni merak edenlere ..böyle bir odada kemoterapi alıyorum .Bazen 4 bayan oturuyoruz bazen yanlız ya da 2 kişi. Önce muayene , kan testi ve bekleme derken zaman geçmek bilmiyor... Yanda gördüğünüz infüzyon pompası, damardan yada porttan ilaç verme işlemini yapan cihaz.
Çıkardığı ses resmen çin işkencesi gibi geliyor ..Genelde 2 buçuk saat oturuyorum bu koltuklarda.. buna da şükür diyorum :)


Evet çok ağrılarım oluyor kemik, kas ve eklem ağrıları, arada elektrik akımına çarpılıyormuş gibi acılarım da oluyor. Daha önce 'acı' kelimesini hiç bilmiyormuşum meğer; gerçek acıyı şimdi hissediyorum.En güçlü ağrı kesici bile etkili olmuyor :( 
Uyuyamıyorum ..umut ediyorum tüm acıların geçmeleri için.
En küçük sayabileceğiniz iş bile halsiz bırakıyor :( 

Rabbim tüm hastalara şifa versin.
Sevgilerimle...






8 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım benim hep ve her zamanki gibi yine harika yaptıkların:)Ama amacın tabi kiiii daha da önemlii...ellerine saglık canım benim:)

emiza dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım Arkadaşım.İyi ki varsın :)

Alperen dedi ki...

Valla abla 15 dakika önce muhabbet kuşlarını araştırırken buldum sayfanı. Kuşun için yaptıkların ilgimi çekti sonra baktım en son geçen sene yazı yazmışsın bu konuda. Acaba dedim kuş mu öldü yoksa benim de çok kez yaptığım gibi yarım kalan bir blog mu bu diye anasayfaya tıkladım ve rahatsızlığını öğrendim. Çok yakın bir bayan arkadaşım lenf kanseri oldu ve bu süreçte üniversite öğrenimi yarım kaldı, son 2-3 senedir de senin gibi kemoterapiyle uğraşıyor. Anlatırdı; "iğneden korkan ben şimdi nelerle uğraşıyorum" diye. En son kök hücre aşamasındaydı zannediyorum iyileşme evresinde, ayrı şehirlerdeyiz bayramdan beri görüşmedik, arayacağım. Neyse, sana gelelim. Allah şifa versin. Böyle güzel ürünler ortaya koyan bir kişinin daha yapacağı çok işler var; inşallah yepyeni yazılarla tanıtılacaktır bunlar. (Bu bloğu okuyup da lütfedip iki yorumu esirgeyen onca okur, senin de klavyene tüküreyim.) Kal sağlıcakla abla.

emiza dedi ki...

Sevgili Alperen

Çok teşekkür ederim samimi yorumun için, Allah(c.c) razı olsun.Arkadaşınıza çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin.Kısacası zor bir süreç, bu günlerde geçecek inşallah. Muhabbet kuşum yaşıyor :) sağlık yüzünden bazen onu da ihmal ettiğim için kendime kızıyorum.
Parmaklarımda kemoterapi yüzünden uyuşukluk ve güç kaybı var,dikiş iğnesini bile zor tutuyorum. biraz toparlanmayı sabırsızlıkla bekliyorum..Siz de sağlıcakla kalın tekrar çok teşekkür ederim yazdığın için :) Saygılarımla..

sevdicann dedi ki...

Allah acil şifalar versin. yaptıklarınız çok güzel..

emiza dedi ki...

Çok teşekkür ederim tüm hastalara inşallah :) o sizin güzel görüşünüz.Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Benim 2 yaşında kız çocuğum nörablaston kanseri tanısı ile şuan kemoterapi almaktadır sizden ricam bu bonelerden nerde bulabilirim gönderme imkanınız var mı?

emiza dedi ki...

Mevlüt bey Merhaba

burda adsız diye geçmiş..Öncelikle çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin.Mailinizi de aldım telefon numaranızı da sizi arayacağım..Saygılarımla