7 Mayıs 2013

Peçete transferi ' Teneke Çay kutuları ' / DIY : Napkin Glue ' Tea Boxes '


Bende bir nevi geri dönüşümcülere katılmış oldum :) tek motif  peçete transferi çok kolay ama tüm peçeteyle kaplamak biraz zor ve itiraf edeyim biraz da moral bozucu.
Herhalde üzerinden bir kaç gün geçince fena da olmamış caaaanııım , da diyebilirim :)
Ne yazık ki yüzeyi tam pürüsüz olmuyor , ya da benim becereksizliğimden  :) uzaktan bakılınca gayet şık duruyor. Canım Annemin hediyesi.
Umarım kullanır, Annem genelde kıyamaz ve saklar...

bilindik tenekeden çay kutuları


Bir tanesini önceden zımparaladım ama çok zaman alıyor diye, 4 kat beyaz akrilik ile boyadım.
Sonrası yarım peçeteyi kesip , peçete tutkalıyla yapıştırdım.



İşte Sonuç :) her kutunun iki tarafı da güllü


üst kapaklardaki etiketleri de suyla yumuşatarak tırnağımla kazıdım

 en son olarak vernikledim , bir kat daha atmam lazım. Sevgilerle ...

4 yorum:

Ezgi Özen dedi ki...

Çok güzel olmuş yaa :) Bende çok yapmak istiyorum böyle şeyler ama kendime güvenemiyorum :)

emiza dedi ki...

Yorum için teşekkürler Ezgi Hanım.Bence kendinize güvenmelisiniz :)Söz...Ben yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiğince.Sevgiler ..

Unknown dedi ki...

süpperrrr:)) aşırı çok beğendim evim olsun ilk iş kendimebunlardan yapıcam emeğine sağlık ablacım..

emiza dedi ki...

Sevgili büşş büş
çok teşekkür ederim güzel yorumun için.Bence evin olsun diye bekleme önceden yap, ara ara kullanırsın o zamana kim bilir neler çıkar..Sevgiler