6 Mayıs 2011

'' Sıpa ''mı çok özlüyorum

Blogumu iyice ihmal ettim .Şöyle içimdekileri yazıya dökmeliyim..Çok üzgünüm ,hala depresyondayım , muhabbet kuşumuz Sıpayı kaybettik.23 Nisan 24 düne bağlayan gece. Vitamin takviyesi iyileşecek derken, hayvancağız avcumuzda canını teslim etti. Kabullenemiyorum ya o afacan yaramaz, sevimli, benim için çok özel olan varlık yok artık.Resmen evin neşesi yok oldu.Neye elimi attığımda illa onun hatırasını taşıyor, kağıt mezuramı bile kemirmişti, gaga izleri var. Örgü ördüğümde hep ipimi çitiyordu, tığ ya da şiş üzerine konuyor örgümle savaşmayı çok seviyordu hele küçük çiçekleri koltuktan aşağıya atıp birde peşinden bakıyordu nereye düştü diye...Geriye sadece fotoğrafları videoları kaldı...Bağ evin yanına gömdük Sıpamızı...


Canım Sıpam seni çok özlüyorum

Hiç yorum yok: